Pyret

En som inte är ledsen över att jag blev av med jobbet är Pyret. Hon njuter för fullt av att vi kan mysa hela dagarna. Hon fläker nöjt ut sig i närheten av där jag är eller pressar sig så nära mig hon bara kan. Världens raraste katt.
 
 
Idag är det 49 dagar kvar tills bebisen kommer! Nu känns det inte lika jobbigt att vara hemma längre.
Antagligen för att jag skriver lite här och tiden börjar ju faktiskt dra ihop sig, det är inte längre en EVIGHET kvar. Håller tummarna för att bebis inte bestämmer sig för att stanna inne längre. Dessutom gillar jag verkligen hösten som jag förknippar med frisk luft, vackra färger och mysiga promenader. 
 
Vi fixar, planerar och ser över en hel del här hemma så vi kan ta det lugnt när bebis väl kommit. Det är allt från att köpa bebiskuddar, bygga ny matplats, se över försäkringar, beställa barnvagnsdelar och boka en sista resa.
 
Exakt, det har jag inte nämnt! Om två veckor åker jag och Marcus till Köpenhamn för att bara ta hand om varandra och fira min 25-årsdag. Tips på vad man inte bör missa att göra eller se i Köpenhamn? 
 
Nu tänkte jag röra mig hemifrån för lite ärenden. Köpa vitamintabletter, storhandla och sådana spännande saker.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Åh! Pyret är så mysig när hon inte kissar på golvet! ;)

Svar: haha, ja visst är hon :)
Engla

2012-09-10 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0