Traditioner

I morgon fyller jag år. Enligt tradition betyder det frukostmys med Isabel! I år blev det dagen innan, men vad gör det? Hon tog med mig till ett jättemysigt café och bageri vid Fridhemsplan som heter Petite France. Där bjöds det på god frukostbricka bestående av kaffe, smörgås, yoghurt, juice och en liten söt bulle. 
Otroligt mysig start på dagen. Hoppas vi kommer kunna hålla fast vid denna tradition, om inte varje år, så i alla fall då och då.
 
Innan vi gick till cafét kom Isabel hem till mig med en presentpåse som jag inte får öppna fören imorgon! Det kliar något hemskt i mina fingrar. Dessutom fick jag ett kuvert redan i förra veckan från Marcus mormor och morfar i USA... Väldigt spännande!

Kommentarer
Postat av: marcus

Mysigt!

2012-09-26 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0