Blöjstation

Hoppas ni har det riktigt mysigt nu allihop! Själv sitter jag i soffan med en påse godis (som Marcus hade med sig hem tillsammans med en bukett tulpaner!) medan Marcus ligger på golvet och tränar. Melvin ligger efter mycket om och men och sover. 
 
Min dag har varit bra! Marcus hann vara med i alla fall en liten stund på massagen innan han behövde återgå till jobb. Efter lunch åkte jag in till stan och mötte upp Emelie. Vi kollade lite affärer, fikade och jag hittade en fiffig lösning på "mobil" ovanför skötbordet.
 
Såhär har vi i övrigt löst skötbordsdelen hemma hos oss. Vi är nöjda, allt vi kan tänkas behöva finns inom räckhåll. Tycker tvättpåsen från H&M är så söt.
Det enda som saknats är alltså något roligt att titta på. Men nu är det åtgärdat med en vajer med sugproppar och små klämmor från Granit.
 

Kommentarer
Postat av: Sharon

Vad söt! Visst är det två ugglor i mobilen som Melvin fick av Tomas och mig i julklapp? Mycket fin lösning!

Svar: Ja det stämmer. Elefanten kommer också från den!
Engla

2013-02-15 @ 15:33:20
Postat av: Linda

Åh så smart! Hittade din blogg när jag sökte på mobil över skötbord. Väntar vår första och har precis som ni skötbord på tvättmaskinen. Tack för inspirationen. Nu ska jag bara hitta en sådan där lina!

Svar: Grattis, vad roligt att du ska bli mamma!
Kul att du gillade lösningen, linan vi har kommer från Granit (tror den finns kvar).
Engla

2013-05-10 @ 15:57:30
URL: http://mittlivinykoping.blogg.se
Postat av: Linda

Tog inspiration från dig men gjorde en annan variant. Kolla på min blogg för att se resultatet :)

Mittlivinykoping.blogg.se

2013-05-10 @ 23:21:12
URL: http://mittlivinykoping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0