Oväntat besök

Här har vi fortfarande morgon. Melvin hade en lite tidig start på dagen, men när han väl somnade om sov han till kvart över 11! 
 
Helgen har varit bra. Igår när jag väntade på att Isabel skulle komma ringde det på dörren men där stod ingen Isabel utan istället Emelie, hennes mamma Anki och min mormor. Hihi, jag måste sett väldigt förvirrad ut när jag öppnade.
Mormor och Emelie hade med sig en present till Melvin
 
Så småningom kom i alla fall Isabel. Vi hade en lugn och skönt kväll. Lagade middag, kollade på Melodifestivalen och åt chips.
 
Nu ska vi passa på att göra oss iordning och ta en promenad i det fina vädret innan Marcus kommer hem från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0