Vilken lättnad!

Det blev en ERGObaby och jag är galet nöjd! 
 
Selen är ergonomisk, både för barnet och bäraren. Den kan användas upp till 18 kilo och kan bäras i tre olika positioner - på magen, höften och ryggen. Den går även att amma i, vilket vi testade idag och det gick jättebra! Selen finns i  olika utföranden - sport, designer, travel, organic, vinter med flera. Det finns också en hel del olika tillbehör att köpa till såsom spädbarnstillägg och vind- och vattenskydd.
 
Som jag trodde var de väldigt lika, ERGObabyn och Manducan. Båda kändes väldigt bekväma under den lilla stunden jag testade dem. Utseendemässigt tycker jag Manducan var något snyggare, den ser lite mer slimmad ut än ERGObabyn som ger ett något klumpigare intryck på grund av fickan framtill. Men det är trots allt fickan som gjorde att valet föll på just den. Jag hoppas nämligen på att allt för blöbyte får plats i den (en blöja, några tvättlappar och så har jag sett att det finns engångsunderlägg?) för kortare utflykter så vi slipper släpa med oss vagnen enbart för att det blir enklast att få med sig skötväskan på det viset.
 
Har gått runt med selen en hel del sedan igår och vilken skillnad! Den här bärselen kan mycket väl vara det bästa köp jag någonsin gjort. :)
 
Köpte selen på Knyt An i Aspudden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0