En smaskig helg

Hur har helgen varit? 
Marcus har varit ledig så min har varit fin! Och fylld med godsaker!
 
Jag smygbörjade helgen fyra trappor upp, hos Emelie alltså. Hon bjöd på lunch och fika, vi tog en promenad och jag passade på att krama henne lite extra. Hon åkte nämligen till Thailando i lördags!
Jag, Marcus och Melvin hade en lugn kväll. Åt god mat och godis. Möms!
 
Helgen fortskred i samma lugna tempo.
Marcus lördagsnöje bestod av att kolla musikprylar med sin pappa. Vi tog en fika tillsammans.
Återigen en lugn kväll med god mat, godisrester, yatzy och TV-tittande.
 
Igår var vi som sagt hemma hos pappa. Ännu lite mer fika. Jag passade på att ta lite bilder från Melindas dator. Här kommer ett litet smakprov...
 
Melinda fotade Lisa (Marcus syster) och Alex bröllop. Vilken söt liten kula jag hade där :)

Vilken ankpuss
 
 Melinda och Simson fyllde år. Vi passade på att kasta Lola i poolen...
 
...som bestämde sig för att ta ut sin hämnd på Marcus
 
Lola fyllde 15
 
Julmys
 
Jag och fina pappa på julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0