Taggad!

För tre veckor sedan fick jag ok från barnmorskan att börja träna igen. Sedan dess har jag tränat hemma på pilatesmattan ungefär varannan dag. Jag har framförallt fokuserat på mage med diverse olika magövningar, men även lagt fokus på rygg, armar, bröst och rumpa. Och så minst 1 timmes barnvagnspromenad varje dag.
 
Sedan förlossningen har jag haft ont i höften och svanskotan, men det har börjat släppa senaste tiden. Så nu sitter jag instoppad.. eller rättare sagt intryckt i mitt gamla rosa underställ (jag ser ut som en stoppad korv) och ska snart ge mig ut på min första riktigt raska promenad (eller power walk som en del envisas med att kalla det)! Jag längtar så mycket efter att börja springa igen så detta är ett steg i rätt riktning. Hoppas bara att jag inte kommer få ont nu!
 
Vindstället ligger i hallen och väntar, Melvin är matad och nöjd, barnvagnen är bantad på onödiga prylar.. dags att dra!

Kommentarer
Postat av: marcus

Heja heja!

2013-01-08 @ 14:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0