2008-09-29

 
Sitter och kollar igenom gamla bilder och hittade de här fina på mig och Emelie.
 
Upptäckte också ett roligt sammanträffande. Har fått några bilder från Isabel från en utekväll ett par veckor innan jag och Marcus träffades för första gången. Jag kan se att hon gått mellan att umgås med oss och ett annat gäng, och tror ni inte att Marcus skymtar fram på en del av hennes bilder? :D
 
Första gången vi sågs, 16:e augusti 2008. Vi hade knappt sagt mer än hej till varandra när Isabel beodrade oss att posa för denna bild :)

Kommentarer
Postat av: Sharon

Vilka fina bilder av dig och Emilie! Ni ser så söta ut.
Och det var en fin bild av dig och Marcus också.

2013-03-04 @ 07:54:06
Postat av: Emelie

Haha! Du nostalgitrippade loss denna dag förstår jag? ;)
Väldigt fina höstfärger på dessa bilder. Minns det som om det var igår ;)
<3

2013-03-04 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0