Underbara bebis

Marcus är äntligen på bättringsvägen. Febern har gett med sig och han börjar se piggare ut. 
 
Vi har haft en lugn dag. Tvättat, kollat lite skidåkning och gjort thaisoppa till lunch. Isabel kom över på en fika innan vi åkte in till stan för några ärenden. Jag lämnade tillbaka kuddfodral - japp, kuddkriget är fortfarande i full gång. Än så länge har jag inte hittat någon passande kompis till Gandhini
 
Från det ena till det andra. Åh vad jag tycker det är mysigt att krypa ned i sängen om kvällarna och läsa saga för lillkillen. Han är så söt där han ligger pyjamasklädd - lyssnar och tittar intresserat på alla bilder. En av dagens absolut mysigaste stund. Brukar ha svårt att slita mig, ligger ofta kvar ett bra tag efter att han somnat. Tänk att det är min fina, vackra, underbara son som andas djupt bredvid mig, jag har fortfarande svårt att tro det.
 

Kommentarer
Postat av: Sharon

Låter jätte mysigt!

2013-03-04 @ 07:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0